Acest site web necesită cookie-uri pentru a oferi toate caracteristicile sale. Prin utilizarea site-ului nostru, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor noastre - Citeste mai multe - Ascunde mesajul

Cum te putem ajuta?

Vreau să contactez echipa We Shop pentru o întrebare, sugestie, reclamaţie.

Pune o întrebare sau scrie-ne un mesaj:

Scrie-ne
Trimite-ne un mesaj și vom răspunde cât mai repede posibil.

Subiecte care te pot interesa


Platforma We Shop

Ce e nou pe We Shop?

Platforma We Shop s-a modificat pentru a optimiza serviciile de livrarea online din România. Poţi acum comanda mâncarea ta preferată, produsele de la supermarket direct la tine acasă, sau alte servicii care îţi vor îmbunătăţi considerabil stilul de viaţă.


Comenzi

  •       Cum pot face o comandă?

Pentru a comanda produsele dorite, trebuie doar 4 paşi simpli:

Introduceţi adresa dvs.

Alegeţi opţiunea dorită.

Compuneţi comanda.

Alegeţi modul în care doriţi să plătiţi.

Cum îmi pot schimba comanda?

Sunaţi la +40774038625 pentru a face modificări în ce priveşte comanda dumneavoastră online.

  • Cum îmi pot anula comanda?

Pentru a anula comanda de livrare online, sunaţi la +40774038625.

Livrări

  • Ce se întâmplă după ce am plasat o comandă?

Comanda ajunge în sistemul nostru şi este trimisă direct la partenerul ales. În acest fel, puteţi fi sigur că comanda dvs. va fi trimisă corect la partenerul ales.

Odată ce partenerul We Shop pe care l-aţi ales a primit toate detaliile comenzii dvs., este responsabilitatea lor să vă pregătească produsele pe care le-aţi comandat. We Shop este responsabil numai de expedierea comenzii, nu de produsul final (serviciu, calitatea alimentelor şi livrarea).

Ce se întâmplă dacă locaţia parteneră este închisă în mod excepţional şi că au uitat să informeze echipa de livrare We Shop? Vă vom contacta imediat prin telefon pentru a anula comanda.

  • Cât de mult aştept până la livrare?

În medie, este nevoie de 45-60 de minute între momentul în care este plasată comanda şi momentul în care este livrată. Timpul de livrare poate varia de la un partener la altul.

Plăţi

  • Cum pot să plătesc pentru comanda mea?

Plata se poate face fie online sau cash la livrarea comenzii.

  • Plata mea online nu s-a finalizat

Dacă nu sunteţi sigur/ă că plata online s-a finalizat, verificaţi întotdeauna dacă aţi primit un e-mail de confirmare. Acest e-mail vă va permite să vedeţi dacă comanda a fost trimisă şi dacă comanda online este deja plătită sau nu.

E-mailul de confirmare este trimis direct după finalizarea plăţii. Acest lucru poate dura mai mult dacă plata este procesată de bancă, de compania de carduri de credit sau de orice altă companie de plată. Aceasta poate dura până la 15 minute. Dacă după 15 minute nu mai aveţi niciun e-mail de confirmare în căsuţa dvs. poştală, contactaţi serviciul nostru pentru clienţi.


Contul meu

  • Ce avantaje am dacă îmi creez un cont?

Nu sunteţi obligat să creaţi un cont, dar este foarte util. Avantajele sunt multiple: Orice istoric al comenzilor dvs. este salvat şi puteţi să îl vizualizaţi în orice moment.

Adăugaţi mai multe adrese, astfel încât să puteţi selecta rapid locaţia de livrare dorită. Foarte la îndemână dacă vă place să comandaţi alimente din diferite locuri, acasă, la serviciu, cu prietenii, de exemplu. O listă completă a tuturor partenerilor We Shop. Acest lucru vă ajută să faceţi comenzi mai rapide.

Desigur, puteţi oricând să vă modificaţi datele personale în contul dvs. Puteţi utiliza contul dvs. prin intermediul browserului web şi al aplicaţiei We Shop compatibilă cu Smart Phones.

  • Cum îmi creez un cont?

În partea dreaptă, în colţul browserului nostru web, puteţi găsi opţiunea de ”Autentificare”. Dacă nu aveţi un cont, faceţi clic pe "Înregistrare". Completaţi căsuţele necesare. Apoi apăsaţi ”Creează cont”. Puteţi face acest lucru şi prin aplicaţia mobilă We Shop.

Este, de asemenea, posibil să vă conectaţi cu Facebook.

Nu este obligatoriu să creezi un cont. Puteţi să comandaţi întotdeauna fără a avea un cont sau fără a vă conecta.


Calitate

  • Cine este responsabil pentru calitatea mâncării sau a produselor?

We Shop este doar un intermediar între partener şi client. Nu avem nicio influenţă asupra calităţii produselor sau asupra serviciului de livrare.

Dacă nu sunteţi mulţumit de comanda dvs, ne puteţi contacta la numărul de telefon: +40774038625. De asemenea, puteţi contacta serviciul nostru pentru clienţi (contact). Vom transmite plângerea dvs. direct partenerului We Shop şi le vom cere să vă contacteze cât mai curând posibil.